Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Wysokie ceny jak na tak mało ryby w sushi

Michał

Dziękuje za opinie i zapraszamy ponownie !
~ Zespół Fugu Sushi

Świeże i pyszne.

Zuzanna

Zapraszamy ponownie i dziękujemy za opinie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Bardzo profesjonalnie

Andrzej

Dziękujemy bardzo i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

W kawałku sushi było kilka fragmentów połamanego plastiku z ostrymi krawędziami

Dorota

Sushi bardzo dobre. Dostawa na czas.

Tomasz

Jak zawsze pyszne i palce lizać ;)

Tomasz

Bardzo dobe jedzienie robia😎

Piotr

Mega pyszne rolki! Dziękuję :)

Michał

jedzenie dobre; dostawa spóźniona o 45 min, nikt nie zadzwonił żeby nas uprzedzić

Tomasz

Bardziej dobre

Piotr

Super sushi

Ireneusz

najlepsze sushi !!

Diego

Jedzenie przyjechalo z prawie 30min opoznieniem, bez zadnej informacji od restauracji. Po moim telefonie do restauracji z pytaniem, dlaczego nie zostalam poinformowana o opoznieniu i za ile czasu moge sie spodziewac dostawy, Pani obojetnym glosem odpowiedziala, ze zamowienie wyjechalo 5 min temu wraz z innymi i ze w zaleznosci od kolejnosci jaka ma dostawca to za jakis czas bedzie... bardzo nieprofesjonalne podejscie, zlewcze. Wystarczyl telefon z informacja o opoznieniu i slowo "przepraszam" za sytuacje i nie byloby tego komentarza. Jedzenie przyjechalo zimne (tak, wiem, ze to sushi, ale to smakowalo jakby lezalo godzine w lodowce) i suche.
Zamawiam od Panstwa sushi juz od wielu lat, ale chyba pora poszukac czegos nowego.

Rita

Niesmaczny i bardzo tłusty Burger

Olena

Wszystko bardzo starannie przygotowane. Dzięjuję!

Magdalena

Zapraszamy ponowie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Perfekcyjnie

Paweł

Dziękujemy za opinie :) Zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Sushi bardzo dobre ale bardzo coś sie popsuło z dostawą. Ostatni raz 2 godziny 10 min mimo informacji że dostawa dotrze po 60 min, przed ostatni raz ponad dwie godziny. Dzwoniąc otrzymuję zawsz tę samą informacj że coś się popsuło z systemem. NAPRAWCIE ten wasz system !!!

Robert

Dziękujemy za opinie- system zamawiania online i stronę prowadzi firma zewnętrzną do której wszystkie problemy są zgłaszane na bieżąco.
Jest nam bardzo przykro że musiał Pan tyle czekać.
Długi czas oczekiwania ze strony restauracji może być, też spowodowany ilością zamówień - których w okresie jesiennym bardzo przybywa.
Zapraszamy na przyszłość i wierzymy że następnym razem będzie już Pan zadowolony.
~ Zespół Fugu Sushi

Fantastyczne, jak zawsze

Olga

Bardzo dobre, jak zwykle, trzymają poziom !

Jacek

Wszystko szybko i smacznie.

Jakub

Ponad godzinne opóźnienie względem deklaracji po przyjęciu zamówienia to dramat

Jakub

Все понравилось

Olena

Szybka dostawa, a wszystko pyszne jak zawsze :). Oby tak dalej!

Jakub

Wszystko super:) przemily dostawca jak zwykle..

kamila

Sushi było bardzo suche

Agnieszka

Jedzenie dla mnie nie świeże jakby z wczoraj, poza tym tuńczyk grubo pokrojony zamówiłam pierwszy raz i ostatni

Lena

Szanowna Pani, zamówienia są wykonywane tylko pod składane zamówienia.
Restauracja w taki dzień jak Pani zamówiła dostarcza ok 30/40 dostaw na terenie Warszawy, plus obsługuje gości w restauracji i plus przygotowuje zamówienia na wynos.
Towar jest dostarczany świeży codziennie- nie ma możliwości żeby coś było nie świeże ponieważ codziennie wszystko sprzedajemy a codziennie rano następnego dnia przygotowujemy na świeżo.
Zapraszamy ponownie mimo wszystko - jeśli chciałaby Pani opisać swoje uwagi zapraszam do kontaktu fugu@fugu-sushi.pl
~ Zespół Fugu Sushi

Szybka dostawa i jak zawsze wspaniały smak.

Jakub

Dziękujemy i zapraszamy ponownie
~ Zespół Fugu Sushi

Jakość spada

Wojciech

zamówiłam zestaw lunchowy oraz dodatkowy zestaw (tych większych sushi gold), i niestety dostałam wszystko władowane w jeden pojemnik, mimo, że przecież ceny w dostawie zawierają w sobie ceny dodatkowego opakowania. Goldy były upchnięte, zmiażdżone, wyglądało to estetycznie okropnie i starciłam cały nastrój. Zadzwoniłam do restauracji wyjaśnić, Pani która odebrała tłumaczyła, ze zamówienie było poprawne. Następnie obiecano mi, że oddzwoni do mnie manager/kierownik, który nigdy nie zadzownił...... Byłam stała klientką, bardzo lubiłam to sushi, ale po takim potraktowaniu, niestety już nie zamierzam tutaj zamawiać. Przykre, że takie podejście do klienta.

Paulina

Szybka dostawa. Sushi wyśmienite

JACEK

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Bardzo fajny zestaw tygodnia :)) Mango w rolce sztos ❤️

Aleksandra

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Bardzo dobre sushi oraz lunch, jestem wieloletnią klientką:) Polecam:)

Katarzyna

Dziękujemy Pani bardzo :) Pierwsze zamówienie złożyła Pani przez stronę 10.12.2020 - dziękujemy za zaufanie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Pyyycha

Marcin

Dziękujemy i zapraszamy ponownie
~ Zespół Fugu Sushi

Pyszności!!!

Sylwia

Dziękujemy :)
~ Zespół Fugu Sushi

Wszystko pyszne jak zawsze

Dominika

Moim zdaniem lekko za twardy ryz tym razem.

Bartłomiej

Najlepsze sushi jakie kiedykolwiek jadłam.

Radoslaw

Wszystko ok!

Ivaniuk

Przepyszne

Paweł

Super jak zawsze:)

Monika

smacznie jak zawsze, polecam

andrzej

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Smacznie jak zawsze

Paulina

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

jedzenie super jak zwykle, zamówienie online łatwe jak zawsze
dlaczego są obniżone oceny - brak pałeczek i sosu sojowego
fakt mogłem sprawdzić więc częściowo moja wina

andrzej

Smacznie

MAREK

Super

Uveys

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Fugu sushi is my go-to restaurant for my expensed meals in consulting - you always bring a smile to my face and I love your menu! :)

Tomasz

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Ryż tym razem był za twardy.

Martyna

Wszystko jak zawsze pyszne i szybka dostawa!

Jakub

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

There's a very good reason why order all of my corporate meals from Fugu Sushi <3

Tomasz

super, jak zwykle <3

Aleksandra

Ryż fatalnej konsystencji

Maria

Sushi częściowo było gorzkie, prawdopodobnie przez gorzkie awokado, ogólnie tym razem smakowało nam mniej niż zazwyczaj.

Przemysław

zamówienie po dwóch h(30minut ponad wyznaczony czas), sosy mango skwaśniałe, sushi drugiej świeżości; daliśmy po raz trzeci szansę z zamówieniem z dowozem ale był to ostatni raz. Nie akceptowalne, raz można ale nie kolejna taka w topa. Kilka lat temu trzymaliście fason.

Łukasz

Proponuje zrobic kody rabatowe dla stalych klientów

Dominika

Błyskawiczna dostawa

Eliza

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
~ Zespół Fugu Sushi

Wszystko super i dostawa w 45min.

Jakub

SUPER, SPRAWNIE I SZYBKO! POLECAM!

KANCELARIA

Wszystko jak zawsze smaczne :). Trochę się czeka na dostawę, ale warto.

Jakub

kilka słów

Sebastian

Dziękujemy i zapraszamy częściej ;) Pozdrawiamy
~ Zespół Fugu Sushi

Wszystko szybko i pysznie jak za każdym razem :)